dubbla

Va ett tag sen vi uppdaterade meen jag har som inte haft lust å Ankan han är väl lat...
Beachen då! Jag gick runt i träffa och snacka med en massa folk. Ingen nämnd ingen glömd... Egentligen så var de rätt så tråkigt. Det regnade på fredagen så de sög ju! Men på lördagen så va de väl hyfsat bra väder men de va lite folk tyckte jag :S Vet inte vad Ankan tyckte om beachen.. Om han ens minns vad han gjorde xD
På söndagen drog jag å Filip till Ante och åkte wakeboard och fikade såklart. Vi for dit på kvällen också och åkte wakeboard men den här gången åkte vi utan dom där fenorna som är under brädan så de blev betydligt svårare men jävligt mycke roligare :D
Dagen efter söndagen, måndag, igår alltså gjorde jag inte så mycket.. Jag å Filip satt å spela 360. Jag satt igång Millencolin - 9 to 5. Filip försökte sjunga med men de gick inge vidare. Han sjöng searching 9 to 5 iställe för working 9 to 5 xD





// Eka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha helt oförglömlig :D

2009-08-04 @ 20:36:12
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

det regnade för tusan inte alls fredagen!!

2009-08-05 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0