Första dagen

Idag var det första dagen på Contector av... Ja en massa dagar. Orkar inte räkna. Men jag ska alltså vara där 3 gånger i veckan fram till jul. Sen efter jul får vi se hur de blir. Det blir en massa andra kurser som jag inte har gått men om jag har tur så blir det en dag i veckan jag ska praktisera :)
Jag har en traktor som "projektarbete" jag ska slipa ner den, spackla,måla osv så den blir i toppskick!
Så deadline är alltså vid jul. Jag har en känsla av att jag kommer att bli klar långt innan =D
De jag har gjort idag är:

* Tvättat av den och avfetta den
* Slipat till alla ojämnheter med rondellen
* Blästrat all ytrost
* Lagt på en grund där jag har blästrat
* Tagit bort dekaler


Så imorgon blir det att börja spackla den osv :)





// förnEKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

jemarns

2009-08-31 @ 21:48:36
Postat av: din hustru

åh så duktig du ha varit idag !:)

slit dig från datorn nu och fö våra ungar !!

2009-09-01 @ 18:12:14
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0