bajs

Såg Paranormal activity i lördags med Hanna och Lovisa. Den va fan läskig!! Jag och Hanna la oss och sov där vid ett. Hon somnade direkt! Jag somnade där vid sex... Vaknade runt 9, Jag tvingade Hanna att vakna klockan ett (Y)
Vi gjorde inte så mycket på söndagen. Låg i sängen och prata typ :)
Jag åkte buss med Hanna till skell och drog till Lars och Frida för att sova där för att vi skulle ha fordons idag. Ingen praktik alltså! När jag kom till Lars och Frida höll dom på att byta skåpdörrar i köket så nu ser det lite modernare ut.
När dom va färdiga så fikade vi. Jag smakade BACONOST! Alltså skinkost fast med bacon, hahaha! Lät jävligt fel de där. Iallfall! Jag la mig i sängen efter jag hade fikat. Ringde till Hanna och pratade med henne till klockan 2 sen försökte jag att sova. Vaknade,duschade,fikade sen drog jag till skolan.
När de var 20min kvar tills ett bussen skulle gå så sa stefan till Torbjörn (läraren) att snart går ett bussen.
Torbjörn svarade: Far då, vi gör ändå inget så.
HAHA, så vi tog ett bussen hem =D





// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0