bråka inte med mig

För några dagar sen, Torsdag om jag ska vara exakt! Så hade jag tappat bort busskortet och de upptäckte jag 5min innan jag skulle gå till bussen. Jag sökte genom rummet fort som fan sen gav jag upp. Sa till busschauffören att jag hade glömt busskortet. Han sa bara: jaha okej.
Så de gick ju fint! På hemvägen gick de också bra! De va inte som när Robbe hade glömt busskortet. Busschauffören blev skitsur och sa att han egentligen var tvungen att betala osv.. Jag hittade busskortet under musmattan sen då jag kom hem..

Igår drog jag och Filip till ishallen och såg hockey. Något som typ ALDRIG händer!
Träffade Ankan där :] Tror han blev lite less mig för jag va rätt irriterande. Hände inte så mycket mer den kvällen. Drog raggen och hängde på busstationen (Y)

Nä nu ska jag nörda dator i nån timme sen blir de att möta Hanna på busstationen :$
Ah, Linnea ville att jag skulle nämna att hon är bäst i världen så att eeh.. Linnea är bäst i världen.

TJOHEJ!


// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0