Det spårar då man spelar poker

Eka säger:
de är ju aldrig nån som drar från ditt bord  
kommer förlora
HAHAHAHHAHAHAHHAA
GHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHHAHA
HAGHAHGAGHGAHHA
TURKJÄVEL
ÄGD
DÖ BARA!!
LOL!!!
JAG VANN
LOL GÅNGER 100
!!!!!!!!!!
JAG ÄGER!
Macke säger:
men va
Eka säger:
såg du inte  
jag vann ASMYCKET
Macke säger:
vet inte vad jag gör
Eka säger:
vad har du ?  
LOTTO!!!!!!!!
Macke säger:
hehe
Eka säger:
jag vann ju typ 70tusen förra rundan
VARFÖR
VARFÖR LA JAG MIG!
HADE STEGE
DÖDA MIG
Macke säger:
hahah
får bara kukkort
Eka säger:
jag med...
int nu!!
mina kort nu
69  
Macke säger:
56 här
Eka säger:
kan få stege  
hahaha näe :/
Macke säger:
har inte ett skit
Eka säger:
bra  
Macke säger:
<å^******E5YJHNB
ERUM,J
Eka säger:
hur gåre ?
spelade du just bort allt?
Macke säger:

NÄ HAR 38....
Eka säger:
cool du är
Macke säger:
aaså hållkäft! jag slår dig fan d¨ajg ser dig
Eka säger:
HAHAHAHHAHA
Macke säger:
jag är serri!
Eka säger:
cool du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0