Do you kiss on the first date

Ja, nu äre ju typ "efter jul" så vi kastar väl iväg bloggpausen, hoppar på den, slår den blodig och lämnar den i ett dike nånstans.
Okej så vad har hänt sen sist jag skrev ? Jag har slutat praktiksera, fått lov, firat jul osv..
Hade tänkt fara och köra skoter idag men de var 25 grader då jag vaknade klockan halv 10 så jag gick och la mig igen. Vaknade igen klockan 1! Dagen har spenderats i garaget och här framför datorn.
Ska snart fara till Lovisa och umgås lite med henne. Jag är inte taggad på att gå hem ikväll/inatt!! Kommer frysa ihjäl..
Blir att stiga upp tidigt imorgon. Ska till skell och titta på en lägenhet =D Jag har som fått en bild framför mig hur den ser ut.. Skitig och äcklig! Perfekt för mig.

Ska tjata på Ankan att han ska skriva ett inlägg också :)

TJOHEJ

// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0