one last breath

Den första lägenheten som jag kollade på såg rent förjävlig ut.. En 1a, källarlägenhet på älvsbacka. Jag skulle inte kalla det för en lägenhet! Det var mer som ett rum bara. Det fanns ingen vask eller något vatten i "lägenheten" så man måste diska och sånt på toan som var i korridoren. Duschen var i tvättrummet eller vad jag ska kalla det. Det var iallfall lika kallt där som ute så jag blev inte taggad på att duscha där. Själva rummet var mest bara äcklig.. Fick typ rysningar då jag stod där inne. Vi sa att vi skulle tänka på det sen drog vi och kollade på den andra lägenheten som ligger på andra sidan älven. Vette fan vad området heter eller gatan. Har inte varit pigg idag så jag har inte riktigt hängt med på vad alla har sagt. Iallafall, den här lägenheten var en 2a som hade ett kök och sånt. Det var alltså en lägenhet och inte ett rum! Den var skitmysig!! De fanns som ingen hall utan när man öppnade ytterdörren så stod man som i köket. Det var väl de enda negativa.. Men det va fina väggar eeh, ja! den va najjzz! Så de blir nog att flytta dit förhoppningsvis efter jul =D


// Eka

Kommentarer
Postat av: Lina

Tips: Källarlägenheter är typ det värsta som finns :P

2009-12-30 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0