cola

Hade inget värt att skriva.. som vanligt då mene jag kan säga att jag har 100% lov nu =D har haft de i två veckor om jag inte minns fel. Jag har inte gjort så mycke värt.. sutte i stugan och ruttnat. Få se om jag ska dit på söndag igen eller om jag ska stanna här i norsjö.
Ankan slavar en vecka till :( jag jobbade där han är nu.. Jävla skitjobb! Trimma gräs *suck* går ju fan inte sova om kvällarna man hör den där trimmern i huvudet hela tiden!
Eeh ja, vad kan jag skriva nudå.... JA! vi ska nog fixa designen =D vi har snackat om de länge haha men jag vette fan om de blir av. Jag har som tappat suget att blogga:( jag vet inte vad jag ska skriva.. som nu, jag vet inte ens vad jag skriver om xD ääh de få duga för den här gången





// Eka


Kommentarer
Postat av: nädlie&theii

frågestund och annat trevligt, ta och kika=)

2009-07-19 @ 14:42:20
URL: http://theiiandnadlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0