Gårdagen

Igår så for jag, Ankan, Corre osv ut de va GRYMT mycke folk ute! De va just å pass att jag fick mig fram :O
Nä de va fan stendött! Dom enda jag träffade va Rebecca och Emma.. Dom satt på busstationen :)
Vi gick till Mirran för de va visst folk där. Vi hade hört rätt! Utanför hennes lägenheten satt Mirran,Lana,Elina,Hedvig,Fredde,Matilda och nå mer folk. Efter ett tag rörde vi oss in mot "centrum" jag sa att vi skulle kolla in om de hade kommit något nytt där alla karruseller står men alla sa att de va samma som förra året.. Men se på fan! Hunden som vi såg.. Han va där säkert inte förra året och den där tomma cola flaskan som låg där på marken var där säkert inte heller förra året.. Mycket nytt! Sen gick vi till Mirrans lägenhet och satt där och pratade ett tag.. Jag och Ankan blev less så vi drog hem till jag. Han sökte åt sin plånbok och mobil sen gick han hem. Jag ringde åt Therese och snackade med henne tills hon somnade. Jag sa godnatt och efter några minuter slocknade jag också :)








// Ekaaa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Corre är alltid så söt :)

2009-08-07 @ 20:30:13
URL: http://iidddaaaaa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0