Laf

Då va man hemma i roliga Norsjö... I fredags kom Viktor och hämtade mig runt halv 2 tror jag. Jag satt mig i bilen och efter ungefär en timme va vi framme i lycksele. De va just och pass att vi hittade till Tobbe och Rebeccas lägenhet.. Iallafall! När vi kom in i lägenheten så snörde vi packningen på golvet och satt oss i soffan. Satt där och snackade ett tag sen kom Robin och Tommy :) vi blev rätt så hungrig så vi fick åka med Tommy till frasses men de va MASSOR med folk där vi så drog raggen.. Bytte bil till Impalan osv. Efter vi hade åkt runt halva Lycksele for vi till frasses igen. De hade inte blive mindre folk precis! Vi gick in ändå för att vi va så jävla hungrig när vi hade äte färdigt så gick vi till ica för att köpa godis,dricka åsså skulle jag köpa mackor :)
Vi började röra oss mot lägenheten i spöregnet.. Jag blev ju inte nå torrare då Tobbe hoppade i vattenpölar så att de skvittra på byxorna xD När vi va framme skulle vi se Ice age 3 gick inge vidare för vi fick inte färg på tvn :S Vi hade kopplat in datorn i tvn... Orkar inte gå in så djupt på de men till sist gav vi upp och kollade på datorn istället. Efter ett tag kom Robin och Tommy och joinade soffan :D  när filmen slutade drog vi på torget och tittade på Con cour de charme. De spöregnade fortfarande men jag va utrustad med paraply så jag blev inte så blöt :D
När Con cour de charme slutade drog vi raggen med Impalan sen så satt vi oss utanför Coop och kollade på bilar som körde förbi.. Vi blev less att sitta där eller iallafall jag så vi rörde oss in mot torget. De va STENDÖTT där så vi gick på.... ja vars fan gick vi... De va en mack iallafall! Vi träffade challe och jolle påväg till macken sen så träffade jag Ante och hans syster inne på macken :) sen travade vi till lägenheten.. Vi fikade och såg big brother där. När de blev sovdags så tog jag fram sovsäcken och la mig i bäddsoffan. Viktor ville inte dela soffan med mig så han satt sig i en stol xD de såg fan inte skönt ut! Jag vaknade runt 9 av att viktor va uppe å gick.. jag startade tvn och gjorde fika.
När Tobbe och Rebecca hade vaknat gick vi till utställningen. Jag träffade pappa utanför utställningen så jag och Viktor lämnade packningen i bilen. När jag betalade in mig fick jag ett programblad eller va de nu var :S men iallafall såg jag att Bellan va på framsidan :O se bild!
Vi gick runt och kollade på bilar och sånt där.. Dom ville sitta hela tiden men jag ville röra på mig för jag va så jävla trött att jag somnade om jag satt ner xD aja.. Jag träffade pappa och sa att jag va hungrig så han köade åt mig. Träffade Therese medans pappa stod och köade åt mig :) pratade med henne sen kom pappa med mat och dricka! Åt upp maten sen så gick jag och Therese runt på utställningen.. Vi gick in på skogsmuseet och tittade på hästar osv. Till sist så satt vi oss på nå stolar å de va så jävla varmt där så jag satt och halvsov xD Vi rörde oss ut från skogsmuseet och for å köpte cola och satt oss i en lada :) efter ett tag så skulle Therese fara :( så jag sa hejdå sen så drog hon :(
Efter typ 5min ringde pappa och sa att vi skulle fara så jag och Viktor gick till pappa sen så åkte vi hem :)



Lite bättre väder förra året kanske? ;)


// Eka


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad du hade skrivit ;)

2009-07-28 @ 12:23:30
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/
Postat av: Rebban aka grillkorv ;P

DE va Shell ;D

2009-07-28 @ 12:45:04
Postat av: spindelmannen

laf.....hahahahaha:(

2009-07-28 @ 14:51:56
URL: http://hejtlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0