NYTT

Ja som ni kanske märker så har vi eller corre har (tack corre!) fixat bloggen lite. De blev ju lite snyggare nu än förr! tycker då jag iallfall. Haha Ankan har inte sett slutresultatet än. Han sitter och ser på allsång på skansen xD skulle INTE bli förvånad om han sjöng med å allt.. Fy fan vad jag hatar allsång på skansen! Finns inge värre!!
Blir nog att börja blogga lite mer och längre.. har jag säkert skrive flera gånger men jag har ju ett minne som en guldfisk.. visst corre ? ;)
Idag har de inte hänt så mycket.. har ju vare pissväder så :( har nött 360 och sutte här framför datorn.
Ankan har väl trimmat gräs i spöregnet :( aja.. Imorgon blir de att dra till lse å se när dom kör skoter på vattnet :D får se om jag ska dit resten av veckan också men på lördagen SKA jag dit.. De är ett måste!
Nä nu ska jag öppna en cola å nöta lite mer 360 sen blir de att sova!


// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0