"Click Click Bom"

Idag var det en väldigt trög dag!! Vaknade kl 6 och tog på mej min hello kitty morgonrock som jag köpte för förra årets sommarjobbs pengar. Mycket fin!
Tyvärr så råkade jag spilla lite fil på kittys näsa så de ser ut som om hon har fått en ****** fläck där... Men lite lacknafta så går de nog bort!
Som vanligt så skulle vi trimma på jobbet... men bandit funkade inte idag=( så de fick bli typ P3 istället!! jaja.. de får duga!

På lördag så ska jag till Bäckerudden på jammarkväll som ljudtekniker=)  Hoppas de kommer mycket dragspelsfolk dit, och säckpipefolk förstås! Kommer nog att rocka loss lika mycket som " saliva " ett mycket bra rock band som kommer ifrån Memphis, tennessee.

Lyssna och njut!!




//Macke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0