Fruktsoppa

TJO! Rebecca klagade igår att vi skrev för odetaljerat osv.. Så jag ska försöka skriva bättre idag :)
Jag vaknade nångång runt 9 av att grannarna skrek som alla dagar då. Jag lyckades somna om men jag vaknade igen vid 12 av att filip ringde. Jag fattade inte riktigt vad han snackade om men jag höll med osv... Han berättade att ambulansen kom till lycksele för de va nån som hade vrickat foten och nån annan som hade brutit nacken eller nå sånt :S jag missade de för att vi for ganska så tidigt.. Så de filip berättade finns inte med på filmerna :(
Idag blir de att fixa punkat och byta lager i moppen.. jävla skrot! Sen blir de att fara på konsum å köpa mat, mackor och sånt där.. Kanske nån cola :] nä nu ska jag slänga mig i duschen!









Inte bästa kvallan precis...


// Eka

Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

Hahah sista sekunderna, tanten.

2009-07-23 @ 18:43:51
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0