Under veckan

Jah! då hade jag tänkt försöka skriva ett låååångt inlägg eller längre än vanligt iallafall,
den här veckan började med bad på idrotten, Ankan som har badfötter och flyter riktigt bra drunknade inte den här gången! Resten av dagen tittade vi på projektarbeten, eller vi satt i soffan hela dagen. På tisdagen alltså igår, hade vi praktik. Jag tror de gick rätt så bra för Ankan han har då inte klagat idag ;)
De va tur som fan att de va sista gången för mig för jag va gode LESS! Jag slipper ju vara där nästa vecka för att jag ska till turkiet :(  ja de där va en ledsen smiley! de kommer att va så jävla tråkigt där. De är alltid samma sak sola,bada,äta i 7 dagar INTE KUL. Ja över till idag då, vi hade matte nationella. De gick väl sådär för mig, Ankan fuskade så jävulskt så de gick väl lite bättre för han, jag undrar vars fan Ankan är. Han sa att han skulle komma hem klockan 1 och nu är klockan halv 2 :O han kanske är överkörd igen! nä de tror jag inte :)

Fan va svårt de va att skriva långt, jag har bara skrive 10 rader snart och jag har ingen aning om vad jag ska skriva xD
Jag kan ju säga att de är rätt så fint väder ute, lite monligt och blåsigt men annars äre perfekt !
Eeh ja, de få väl duga idag. Ankan får hjälpa mig nästa gång jag ska skriva ett "långt" inlägg




Ankan kanske ligger och steker på grillen ?


// Klet


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Han stannade på skolan till typ två eller mer xD

2009-05-13 @ 15:22:29
URL: http://corneliadahlbergs.blogg.se/
Postat av: henke :D

Skulle han komma hem ett å va int hemma halv ett :O?

2009-05-13 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0