15 kilo

Sista lovdagen (U) Finns ingenting att göra... Sitter och fikar nu. Kan vara bra att veta att jag har två mackor kvar!
Känner mig emo idag. Vill inte stiga upp halv 6 imorgon :( aja, de är inte så länge kvar till nästa lov. Sju veckor har jag hört men jag orkar inte kolla upp de. Om Edvard kunde svara liiiite fortare på msn bara! Då skulle jag veta hur många veckor de är kvar!

Dehär lovet har fan varit 1000 gånger bättre än äckelsommarlovet!
Gjort nånting varje dag. Sett film varje kväll också.. Ah, skoj! eller nå.
En macka kvar.

Ja, igår skulle jag och min syster väga oss. Jag ställde mig på vågen först sen min syster. När jag såg att de skiljde 15 kilo mellan oss började jag TOKSKRATTA! Skrattade tills jag fick ont i magen men jag vet inte vad de roliga va! Jag skrattade bara. Galet eller vad?!
En halv macka kvar.

// Eka

Kommentarer
Postat av: Lovjo

Hahahaha, du måste ju nämna att det var hon som vägde mer (A)

2009-11-01 @ 22:47:56
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0