123 äggkokare

Drog till tandläkaren imorse och gjorde en undersökning! Inga hål =D trodde jag skulle ha 3st så..
Drog till Norsjö gymnasium sen efter jag hade varit hos tandläkaren. Följde Corre på hennes fysiklektion! Fattade typ.... INGENTING! Men de va kul ändå.
Tog 25 över 10 bussen till skell och då jag var framme gick jag till brors lägenhet. Satt där ett tag sen fick jag skjuts till a-torp. Hade fordons till halv 4 sen ringde bror och sa att jag skulle få skjuts till stan så jag gick till bilen med ett leende på läpparna!
Träffade Filip på busstation och han sa att jag skulle kunna få åka bil till Norsjö. Så de blev bil hem! Grymtgaletskönt!
När jag kom hem åt jag och tväråt sen gick jag till Filip och maskerade jaguaren och nu sitter jag här med lovjo.


// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0