snoppnisse

Blev lite stressigt imorse. Tiden bara rusade iväg! När klockan var 17min över 10 började jag gå till busstationen. När jag hade gått 50meter insåg jag att jag inte skulle hinna så jag halvsprang hem och drog fram en cykel. Fråga mig inte varför jag inte tog fram en cykel från början! För de vet jag inte.. Var väl i andra tankar. Iallafall så drog jag fram en cykel och cyklade till busstation. Jag hann med bussen! Skulle ha hunnit om jag gick också eftersom han for där vid halv. Ungefär en timme senare var jag framme i skell och då var de bara att trava till a-torp. Satt mig på en bänk utanför klassrummet då jag va framme. Efter ett tag hörde jag Robbe säga "Nu sitter säkert Eka här ensam". OMG! Han hade rätt! Han och Ludde kom och gjorde mig sällskap. Efter ett tag så började de komma mer och mer folk. Klassen alltså!
Vi hade halverst teori idag. Satt och pratade om.. motorer typ :)

Sitter och försöker plugga nu. Prov imorgon! Om verktyg.
Första gången jag pluggar sen jag gick ip. Känns... SKÖNT!
Nä jag ska försöka läsa lite nu så jag klarar av provet imorgon.


// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0