"Minnen Med Markus del 2"

Var och spelade fotboll med Erik Lindberg ännu en dag.. men efter ca 2 timmar så vart vi less. Vi gick in till mig och började leka krig med leksakspistoler typ.. de var riktigt roligt men efter att jag fått slut ammunition så kunde vi inte leka längre=/
Jag: Vad ska vi nu hitta på?
Erik: Jag vet inte, ska vi kanske.... rymma?
Jag: Nja, vågar vi?
Erik: nää egentligen inte men vi göre ändå!

Så vi började traska upp mot samhället, hade aldrig varit där utan en förälder så de var lite läskigt.. först gick vi på konsum en sväng, men vi hade ju förstås inga pengar så de vart inget köpt. Efter att vi vandrat på by i ca 1 timme så såg vi Eriks Kusin/morbror/fabror/3mening eller nå.. kom inte riktigt ihåg va de var. Erik sprang fram till han och började prata.
Men var är din pappa Erik?
han är hemma.. vi har rymmt!
Jasså? sa ha.. Hoppa in i bilen nu.!

Och de gjorde vi ju förstås.. Han körde oss hem till Erik och där blev de en saftig utskällning kan jag lova er!!

Maen faaan så roligt vi hade de!!=)hahaha

// Ankan                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0