Minnen...

                                                         Minnen Med Markus

Tänkte berätta om ett gammalt barndomsminne..
Då jag var liten så umgicks jag väldigt mycket med Erik Lindberg, eller på den tiden så tror jag att han hette Lundström i efternamn. Vi spelade mycket fotboll och lekte med bilar.. Men så en dag så började de att regna, de öste ner massa regn så vi kunde inte vara ute! vet inte riktigt vad vi hittade på då men förmodligen så satt vi framför tvn eller lekte med småbilar från typ varuhuset. Dagen efter så var det hyfsat bra väder så vi bestämde oss för att vara ute. Men tillslut så vart vi less, varken Erik eller jag var sugen på spela fotboll eller att sitta inne.
Hm.. vad skulle vi hitta på? fanns inte så mycket att göra..
Kolla Erik!! En supermegastorvattenpöl!!!
 Vi gick dit och kände att de var ganska så varmt vattnet.. Vi stirrade på varandra och sa..
Sisten i är en rutten skit!!!
och swoschh så simmade vi runt där med kläder och allt.. Eriks föräldrar såg detta genom fönstret och tvingade oss att genast kliva upp. Fick inte vara med han på hela dagen sen=/ Dagen efter så gick jag för att hälsa på han men de visade sig att han hade blivit sjuk=S
Jaha.. tänkte jag.. vad ska jag hitta på nu då? Så jag tog fram en fotboll och började skjuta i fotbollsmålet som var på grusplanen. De va inge kul utan Erik!




// Ankii




Kommentarer
Postat av: Lovjo

aw:(

2009-11-05 @ 03:40:43
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0