påkernajt

Kvällen började dåligt! Jag och Filip satt på FG och hade enormt tråkigt. Vi gick på Uffes och köpte godis. Jag betalade med alla mina småpengar som jag hade. Jag tänkte "äh, vad ska jag ha dom till". For på busstation sen och där stod Tobbe,Robbe,Viktor och alla. Vi bestämde oss för att spela poker för att dom gjorde de förra helgen och tyckte att de va skitkul. Så vi drog till Tobbe och började spela! Jag rotade i fickorna och hittade 2kr. Inte mycket att komma med precis! Jag ångrade att jag betalade för mina småpengar på Uffes för dom där 2 kronorna försvann DIREKT!
Jag rotade lite mer i fickorna och hittade en tjuga! Jag växlade den mot en massa småpengar och vipps så va jag med igen! Det gick upp och ner för mig. Förlorade och vann, förlorade och vann. Så höll de på ett ganska långt tag men till sist gick de bara bra för mig och de va bara jag och Tobbe kvar! Jag vann! Kom dit med 22 kr och gick därifrån med 223kr! Jag känner mig rik =D
Imorgon blir de att fara till Hanna, längtar ihjäl mig :$

GODNATT!






// blEKA

Kommentarer
Postat av: häni

:$

2009-11-21 @ 04:19:55
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0