til we die

Vaknade av att Antes syrra (josefin alltså) skrek och försökte väcka mig. Jag va helt borta! Hon sa att de stod en massa turkar i rummet som trodde att dom skulle få sova i mitt rum. Dom hade tagit sig in genom balkongdörren. Det va becksvart i rummet så jag såg dom knappt! Josefin skrek att jag skulle skicka ut dom. Jag försökte skrika men de gick inte... Fick inte ut mig ett enda pip! Så jag sprang till syrrans rum. Där låg bror,Frida, och mamma och sov. Jag frågade bror om han ville hjälpa mig att skicka ut turkarna men då skrek morsan att jag inte skulle prata för att Frida hade ont i huvudet.
Sen vaknade jag. Sjuk dröm asså!!!


// Eka

Kommentarer
Postat av: Lovjo

HHAHHAHAHA, FAN SÅ SJUK =D

2009-11-03 @ 21:41:43
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0