vad tror judarna på

Jag var då så skillad i fredags så att jag skar mig på ett motorblock på skolan. Drog till skolsköterskan direkt för de va i vecket på ringfingret jag hade skärt mig. Henke följde mig dit och när vi var framme såg vi att de var ingen där.. Blev förbannad och börja svära och så! Helt plötsligt öppnades en av dörrarna åsså kom de ut en skolsköterska som inte var så nöjd på mig. Hon sa till mig att sådär sa man inte osv osv. Jag höll bara med sen fick hon plåstra om mig.

Fredagkväll då! Jag och lovisa satt och såg idol sen följde jag henne en bit då hon skulle hem.. Hände inge mer på fredagkväll. La mig tidigt för jag va ganska så trött!

Lördag och söndag då! Drog till skell med 10 över 2 bussen. Drog på ica för att köpa mat men jag hittade inget... Borde ha en stor skylt där de står GLUTENFRITT! Iallafall så gick jag ut och träffade Hanna :$ sen gick vi på ica igen och då hittade jag bröd! Jag nöjde mig med det så vi gick till bror och lämnade brödet sen tog vi bussen till Hanna.
Såg film sen blev de mat sen film igen och ännu en film och en till film. Vi såg 7 filmer på hela helgen!
Där vid 2 så höll Hanna på att somna så då bestämde vi oss för att sova. Fastän hon har en gigantisk säng så blev jag ändå utputtad så jag sov inte så bra den natten. Vi klev upp runt 11 eller vad nu klockan var. Hade tänkt äta frukost men vi var inte så värst hungrig så vi la oss och sov igen. Såg några filmer sen åt vi middag, såg några filmer till sen skulle jag fara hem :( fick skjuts av Lars och Frida hem till deras lägenhet. Såg tv och åt lite godis sen la jag mig och sov. Jag var grymt taggad på att kliva upp klockan 5 (Y)


// vivEKA

Kommentarer
Postat av: HOHOHO

hahahha VIVEKA HAHAHA du är min gud :$$$$

2009-11-16 @ 18:51:11
Postat av: Lovjo

hanna, det där var inte sååå kul:( han har haft roligare grejer:]

2009-11-17 @ 16:21:50
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: häni

HAHAHHAHHAHAH

2009-11-17 @ 17:36:14
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0