fotled ○0Oo

Va nån tjej idag på bussen som kom fram till mig och undrade om jag kunde svara på några frågor. Jag svarade ja och fick ett papper. Det va en massa frågor om bussresor. Kryssade i,skrev lite sen lämnade jag tillbaka papperet.
När jag var framme i skell drog jag till bror. Satt på en stol och kollade på när han bytte fläkt i köket. När klockan var halv 1 sa jag adjö och började trava till a-torp. Mötte John, Erik, och Stefan i korridoren till verkstan. Dom drog med mig till aulan. De va nån teater där. Haha ja den var väl lite... Annorlunda! De va visst en annan teater på bibblan men jag orkade inte stå utanför och köa så jag drog till verkstan.
Hade inge mer att skriva typ... Blir att stiga upp tidigt imorgon igen då. Ska försöka att vakna innan bussen kommer till a-torp så de inte blir som förra veckan.


// EKA

Kommentarer
Postat av: linnea

sv- hon föröker smeta mig mot väggen JU!-.-

2009-10-22 @ 21:16:04
URL: http://menlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0