fyra dynamitgubbar

Nattupdäjts suger! Jag borde inte skriva ännu ett inlägg. Ankan känner sig lite efter eftersom han inte har skrivit nå på skitlänge.. OJ! tappade verkligen suget att skriva nu. Jag borde faktiskt sova nu..
Kan berätta att de va bra drag ikväll/natt på byn. En av dom roligare kvällarna ikväll! Hade snöbollskrig lite överallt :$ roligt som sagt... eeh ja.. Såg Ankan gjorde jag, på busstationen och de va ju roligt. Måste skriva roligt igen.. ROLIGT! Såja, Skrivit roligt 6 gånger om man räknare med "roligare" fast nu blir de 7 om man räknar med de där.
ÅÅH! svamlar bara ihop allt. Jag ska inte skriva mer nu GODNATT!



// En trött EKA som svamlar bort allting

Kommentarer
Postat av: Lovjo

Inte bara "roligt" som du upprepade...

2009-10-25 @ 02:07:55
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: linnea

du är sjuk, fast på ett bra sätt:)

2009-10-25 @ 15:31:53
URL: http://menlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0