gå då

Okej de blev ingen nattuppdääjt för att de gick visst inte logga in ?
Iallfall.. Jag, Wille, Ankan och Filip såg film igår. Extreme movie och Wolverine! Jag ville se mer film men dom tyckte att klockan va alldeles för mycket så dom sa att vi skulle spara dom tills idag. Så ikväll blir de förhoppningsvis film igen =D

Vaknade imorse av att mobilen ringde. Den låg på skrivbordet så jag orkade inte kliva upp. Jag hade mina aningar om att de va Filip. Hade rätt... Drog iväg ett sms till han! Vem fan orkar prata när man är nyvaken ?
Smetade ihop nå gröt sen hoppade jag i duschen och drog till Filip. Vi satt hos han ett tag tills vi blev less sen drog vi till jag. Filip lirade 360 och jag satt framför datorn (Y) Blev less de också efter ett tag så jag hörde om Lillen va sugen på att trava till sjön. Jo jajjemen! 5min senare stod han utanför dörren. Vi klädde på oss och började gå genom skogen.
Va rätt så kul på isen. Vi blev blöt allihop! Skorna vägde fan 5kilo mer efter man hade gått genom isen några gånger.
Jag skulle tömma ena skon på vatten så Lillen tog i skon och lyfte upp den.. Liiite för långt så allt vatten som va i skon rann efter låret och lite längre så jag blev rätt så blöt.
Få duga de där.. Kanske drar en nattuppdääjt sen i natt.









// blEKA

Kommentarer
Postat av: Lovjo

hoho, rätt fin bild det blev va? :$



hahhaha, du och dina nattuppdäjter =D

2009-10-27 @ 18:10:57
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0