riskvast

Hej å hå rökridå! Dagen började med irritationer.. Jag hade tagit på mig t-shirten och de kändes som att den var fel väg så jag vände på den och upptäckte att jag hade tagit på mig den rätt väg första gången!! Jag kanske ska nämna att de va KRITSVART i rummet och att jag var nyvaken. Ibland hittar jag inte åt ena socken.. Då blir jag också skitförbannad! Min stubin är inte lång då jag är nyvaken asså.

De kändes som att de var vår idag. Solen lyste, de va sådär lagom kallt och de va lite snö. Förjävla härligt =D
Nä de få fan ta och bli vinter nu. Är riktigt sugen på att köra skoter, åka bräda, bygga snögrottor och göra
snöänglar. Isbil får jag inte glömma! ;)
Aja snön kommer väl snart.



Bild från i vintras då jag,filip och ante körde fast 235346 på samma ställe xD de va jävligt kul iallfall =D


// mEKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0