Vi gräv upp nå döingar

Jag,Rebecka,Challe,Ankan,Filip,Wolle, och Viktor skulle gå spökstigen med Fg men vi fega ur.. Nä vi såg att de va bara småglin som skulle vara med och ja.. Vi insåg att de SÖG. Så jag, Ankan och Challe drog på ica sen travade vi hem till mig. Vi träffade på Viktor och Wille vid kyrkan. Dom skulle till Filip och kolla på hans skoter. Vi va busiga och släckte gatlysena på storgatan SEN SPARKADE VI SÖNDER ALLA GRAVSTENAR!!! Nä vi gick över kyrkogården sen hem till mig. Så nu sitter jag, Challe och Ankan här. Vi ska se film eller nå.
Jag har 2 blåmärken på högerbenet. Tror jag har fått de sen vi gick på isen.. Slog väl i benet i iskanten! Den är fan ishård!!

Slänger upp lite bilder från idag! :)











Inte bästa kvallan precis!



// Eka

Kommentarer
Postat av: Lovjo

Vare dom här bilderna som du skulle visa mig, som var så fiiiina?

2009-10-29 @ 03:04:52
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0