5 minuters kola + idol

Idag så skulle vi ha träteknik med spiken.. vi väntade och väntade men han kom aldrig. Så vi stack och käka istället! De var parisare.. Gött!
senare på dagen så kom spiken fram till mej och frågade vars vi höll hus!? Precis då, så fick jag en nära döden upplevelse! Har fått många sånna nu denna månad, tillexempel förra helgen så skulle jag åka bil med walle. Så vi for bakom bröderna larssons garage och sladda... Vi höll på att köra in i en släp typ...;) he he he
Ikväll så har det blivit kola och idol. Så nu har jag jävligt ont i käcken! :( Ju mer man tuggar dessto mer fastnar det i tänderna typ.. Just nu så sitter jag och ser "Click" på 6an. En sån dosa skulle man vilja ha, eller hur? Speciellt då de kommer kvinnor och brösten studsar.. Bara ett knapp tryck och du får se allt i slowmotion;)
Eller typ då eka kommer och går, ett knapp tryck så får man se hans söta lilla stjärt i slowmotion! Vem vill inte se de!?




//Ankan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0