tre kvar

Jag och Filip drog till Robbe ikväll för att kolla hur 240in blev. Robbe lackade den i söndags om jag inte mindes fel :) IALLAFALL! Vi cyklade dit. Filip smsade medans han cyklade så han va i helt andra tankar och HELT plötsligt så fastnade vi i varandra!! Vi va nära på att krascha men jag puttade iväg Filip så vi överlevde.. JUST OCH PASS!
När vi kom fram till Robbe så var de dött i garaget men jag hörde någon i förrådet så jag gick dit och såg att de var Robbes farfar som stod där. Jag sa BU! och han hoppade till som fan. Jag höll på att skrämma ihjäl han och jag och Filip höll på dö av skratt!!! Han stod och svor och skrek =D ja fy fan va kul de va!
När han hade samlat sig efter sin nära döden upplevelse så sa han att Robbe inte var hemma så jag och Filip pratade med Robbes farfar tills Robbe kom hem.. Vi pratade med Robbe och kollade på 240in sen for vi hem :)

// EKAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0