jag är blodpudding nu

Sista dagen på praktiken i veckan. De känns nästan skönt med skola imorgon =S jag åker med 25 över 10 bussen imorgon för att jag börjar inte förrän klocka 1 =D
Du som har rast/hål nångång mellan 12 och 1 och råkar ha en tia i fickan BJUD MIG PÅ COLA!
Igår på praktiken så slipade jag HELA dagen. Jag blev lite småless där i slutet men de va rätt kul =)
Idag på praktiken så har jag spacklat nästan hela traktorn. Hela baken blev då fylld med spackel. När spacklet hade torkat (hade tänkt skriva torkat med Å men jag såg att de inte riktigt stämde) så slipade jag ner de sen va dagen slut. De är så jävla mycke roligare nu än när jag praktiserade då jag gick Ip1!!! Jag tycker synd om Ankan som måste vara på Trätrappor. Jag minns då man va där man kollade på klockan stup i kvarten och längtade till 10 minutersfikat som var vid halv 9 tiden. Nu vill jag inte ens ta fika =D
Jag åt lunch på gruvstugan idag de va MAGISKT GOTT. Tänk om de va sån mat på a-torp.
Nä nu kommer jag inte på mer att skriva =)



// utpEKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0