morötter slår allt

Idag har jag maskerat traktorn hela dagen. Däck, slangar, fönster OCH SÅ VIDARE. Dagen har gått ovanligt snabbt. Tiden rinner bara iväg då man tejpar och... ja, inget annat ?
Kvällen ska jag spendera framför datorn och tvn. En kväll som jag LÄTT kommer att minnas...

De rätta svaret på frågan i förra inlägget då ?
Ja, ni kanske tror att de är 50st! Men de stämmer tyvärr inte. Tunnan var halvfull då jag började fylla på den så de rätta svaret är ungefär 25st dunkar :)





Suddig bild, jag vet!



// EKa


Kommentarer
Postat av: karro

haha oj hur många tejprullar gick åt?? ;)



Men du,,,, du glömde chokladen ;)

2009-09-16 @ 19:30:14
URL: http://karroslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0