blåbär

I helgen har de inte hänt mycket. I fredags så hade jag tänkt fara på byn men de spöregnade så jag satt hemma och såg Australia med familjen. På lördagen så drog jag till Robbe. Han städade garaget och jag kollade på ;)
Robbes farfar kom efter ett tag så vi fick skjuts av han till Bjursele. Robbes farfar såg en fågel på vägen så han svängde så han inte skulle köra över den. De va ganska roligt för den där fågeln va egentligen en pappbit xD
När vi var framme så plockade vi ur verktyg osv ur bilen för Robbe skulle ta lös en massa grejer från 240in.
De va inte LITE brännäslor!! Jag brände mig mellan fingrarna.. Inte lyckat =D
På kvällen hade jag tänkt fara till Burträsk men de blev då inte av fullt i alla bilar :(:( så de blev att sitta hemma framför datorn och tvn.
Idag kom bosse förbi med Corvetten SATAN va den gick alltså! Men de lät fjösigt. Jag skulle lätt kunna ha en =D

Jag vet inte riktigt om jag ska fara på praktiken imorgon.. Jag har lite feber och ont i halsen men de suger att sitta hemma så vi får se hur de blir :)






// Ekaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0