blå

Nu har man sovit några timmar. Jag är fortfarande trött men de gick inte att somna om...

Fredagen började med fordons. Jag gjorde inte speciellt mycket. Filade på min extremt snea järnbit och satt på en stol i tre timmar sen blev de lunch. De va jätte lång kö och alla sa att de smakade skit så jag,Robbe,Ludde och Glenn drog till sibylla. Första gången jag blir mätt på skoltid!
Efter lunch skulle vi ha teori så alla for typ hem. Halvklass.. som vanligt. Torbjörn snackade om hydraulik men de varade inte länge för vi kom på att vi kunde möblera i verkstan och de tyckte Torbjörn va en bra idé. Det blev inte mycket flyttat. Jag tror jag bar bort en stol och flyttade nån motor. Där vid 2 så fick vi sluta =D Jag och robbe satt på en bänk och gjorde ingenting. De va INGEN som hade pengar och jag va enormt sugen på en cola. Tillsist frågade jag Torbjörn och han hade en tia! Så jag gick och köpte en cola =D Klockan gick segt nanting men halv 4 så gick vi in till stan och sen till bussen :)

Efter maten drog jag till filip. Jag öppnade ytterdörren och såg Jossan ligga på golvet och Filip stod bredvid. Jossan sa - Va tur att du inte kom lite tidigare.
JAHA! Tack för bilderna jag får framför mig! Jag vill inte veta vad ni har gjort.
Vi rörde oss mot soffan och satt där och gjorde ingenting.. Eller Filip satt och gjorde grimaser å jag tokskrattade såklart. Där vid 8 så skulle Jossan hem och jag å Filip skulle till Robbe.
Det va en massa folk hos Robbe. Viktor,Tobbe,Jim,Tommy osv
Vi drog raggen med Tobbes merca hela kvällen! De va rätt kul =D vi lekte bilkurra osv.
Jag skrattade ganska mycket igår.. Eller inatt rättare sagt. T.e.x. då Tim reste över med moppen. De va så jävla fult!!! Sen då vi snackade med norsken. Han va full som vanligt... Men jag skrattade nog mest då vi satt i mercan och sjöng och dansade, haha :D






// Ekaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0