Halv fyrklöver

Blev riktigt besviken idag då jag fick veta att bror ska till Thailand EXAKT samma dag som Danko jones spelar i umeå... När i helvetet ska den här oturen vända för mig?!?!?!
Måste ta och hitta någon annan som vill följa! Vadå hur ofta spelar dom i umeå? Det är en bra fråga som jag inte vet svaret på men jag är ganska säker på att dom inte är här så ofta..
Har ju hela livet på mig att se dom live men med min otur så dör han väl!

BTW! Bilder från då jag och Ankan lånade syrrans kamera kommer nnnnnnnnnu!
















Blev mest bara onödiga bilder.. Provade att Photoshoppa lite också!





Inte särskilt nöjd men det får duga...

Taggar lööörday äs hell


// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0