Spelar du wow?

Helgens äventyr!

Fredag: Drog hem till norsjö med 20 över 1 bussen. Kallt så in åt helvete på bussen men ljudet av Danko jones spelandes i mina öron fick mig att överleva bussresan.. Okej de kanske inte var så kallt men jag frös.
Kom hem, klädde av mig och slängde mig i soffan och såg lite tv tills vi skulle äta middag. Efter middagen blev de lite mer tv sen lite mer och lite mer. Ankan jobbade, Filip hade magsjuka, Robbe satt i garaget och ruttnade. Fick bli en hemmakväll!

Lördag: (Drar den korta versionen) Drog till Skell med 2 bussen. Fick hämtning av bror på busstationen. Drog hem till han och Frida och såg tv tills det blev middag. Efter middagen for vi till Mattson drack oss berusade sen åkte vi taxi hem. Som sagt den korta versionen! Var längesen jag hade så roligt som i lördags faktiskt.

Söndag: Vaknade typ halv 10. Ont i huvudet, illamående, och trött som fan! Vi var tvungen stiga upp tidigt för att vi skulle hem till norsjö och fira Amanda. Har mest sett tv idag och ätit tårta!
Blev mycket tv i helgen märker jag...

Veckans planer då!

Ska städa lägenheten och då är de en grovstädning! Är inte städat på säkert två månader.. Till och med julsakerna är fortfarande framme. Har inte brytt mig hur de ser ut men jag måste ta tag i det nu känner jag!
Blir eventuellt bio i veckan och spelkväll på onsdag sen blir det väl att handla lite käk och så.

Blir tyvärr bara text den här gången! Har inga bilder från i helgen och jag har inte photoshoppat något heller.

Ankans tur att skriva något eller vad tycker ni?


// Eka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0